3ος Μαραθώνιος ανάγνωσης.
19 Νοεμβρίου, 2014Οι Χοροί στη Φυσική Αγωγή
20 Νοεμβρίου, 2014Αρχές Απριλίου και μέχρι και λίγο πριν από το κλείσιμο της Σχολικής Μονάδας τα παιδιά της Γ? , Δ? , Ε? και Στ΄ τάξης δουλέψανε εκτενώς το θέμα «Διαφήμιση».Το θέμα αυτό συζητήθηκε με τα παιδιά : τι είναι η διαφήμιση, οι λειτουργίες της , ο εμπορικός και κοινωνικός σκοπός της .Λύθηκαν απορίες τους, έκαναν διαπιστώσεις και παρατηρήσεις σχετικά με αυτά που βλέπουν και έχουν προσέξει στις διαφημίσεις που μας κατακλύζουν είτε μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου, εφημερίδας είτε και μέσω internet, που είναι και η πιο πρόσφατη και δυναμική έκφανσή της.
Οι διαφημίσεις δουλεύτηκαν δυο φορές, μία με ομάδα επιλογής των παιδιών και μία με ομάδα που προέκυψε μέσα από κλήρωση, ώστε να υπάρχει μία διαφορετική δυναμική της τυχαίας συνεργασίας των παιδιών.Τα παιδιά , όπως αποδείχτηκε , διασκέδασαν με αυτό το θέμα.Οι καλύτερες διαφημίσεις παίχτηκαν κάτω στο αμφιθέατρο του σχολείου την Πέμπτη 12/6.Τα παιδιά γέλασαν με τα θέματα και με τον τρόπο προβολής των πιο πολλών διαφημίσεων καθώς αυτά είχαν να κάνουνμε αντικουνουπικά, μέντιουμ, αντιπυτιριδικά, αδυνατιστικά προϊόντα και πολλά άλλα. Θεωρώ πως το συγκεκριμένο θέμα ανταποκρίθηκε και στις δύο «απαιτήσεις» του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής, καθώς συνέβαλε στην γνώση ενός κοινωνιολογικού αντικειμένου, όπως είναι η Διαφήμιση, αλλά και στην ψυχαγωγία των παιδιών.
Η καθηγήτρια της Θεατρικής Αγωγής : Αλίκη Μεϊμαρίδου.